Ovi uvjeti kupnje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim internet stranicama.Isporučitelj (Prodavatelj) robe ponuđene na ovim stranicama je Fripo-Saan d.o.o. WEB SHOP, Ilica 127 ,Zagreb, OIB: 12809200422,a Kupac robe je posjetitelj internet trgovine koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga Prodavatelju.
Informacije o rješavanju online sporova u okvirima EU regulacije potražite na linku: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
Sve su cijene izražene u kunama i uključuju PDV.
Naručivanje robe moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Minimalni iznos internet narudžbe je 3,98 € (uključujući PDV).
Plaćanje pouzećem; plaćanje dostavljaću kod preuzimanja pošiljke. Uplate također možete izvršiti općom uplatnicom (na šalteru pošte, Fine, banke,internet bankarstvom i sl). prema predračunu. Za takvu vrstu plaćanja molimo da kontaktirate trgovinu na tel 01/3771-030.
Posebno za vas sa novim internet stranicama uveli smo mogućnost kartičnog plaćanja preko CorvusPay. CorvusPay sustav osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih i osobnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Moguće je plaćati jednokratno ili na rate, kako imate dogovoreno sa svojom bankom.
Više informacija o Corvuspay usluzi plaćanja potražite na stranicama https://www.corvuspay.com/
Obavijest o potvrdi naružbe Kupac će primiti e-poštom nakon obavljene kupnje koja sadrži sve zakonom propisane detalje.
Dostava proizvoda vrši se dostavnom službom GLS ili vlastitom dostavom u okviru 2-5 radnih dana. Subota i nedjelja nisu uključene u vrijeme dostave.Rok počinje od trenutka kada Fripo-Saan d.o.o. primi narudžbu putem web shopa ili primi uplatu na svoj žiroračun ako se radi u narudžbi putem predračuna
Ukoliko naručeno nije na raspolaganju, Prodavatelj će kupca obavijestiti (pismenim putem ili telefonski) o mogućem roku isporuke. Kupac tada može prihvatiti novi rok isporuke ili otkazati narudžbu. Odluči li se Kupac na otkazivanje narudžbe, prodavatelj će mu vratiti novac najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Roba je osigurana od gubitka u dostavi, te ako Kupac nakon 30 dana od predaje narudžbe ne dobije nikakvu obavijest ili isporuku od Prodavatelja, odnosno od poštanske službe, mora obavijestiti Prodavatelja kako bi isti mogao poduzeti radnje da se pošiljka nađe ili pošalje zamjenska.
Troškove poštarine snosi Kupac. Prilikom povrata naručenog artikla Kupac snosi trošak povrata. Ukoliko je učinjena pogreška od strane Fripo-Saan-a ili se radi o greški na samom artiklu, troškove povrata snosi Prodavatelj. Troškovi dostave iznose 5.50 Eur po paketu.
CorvusPay sustav osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih i osobnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.
Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.
Corvus Pay sve prikupljene informacije smatra tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.
Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.
Kupac ima pravo na povrat/reklamaciju robe u roku od 14 dana ukoliko naručeni artikl ne odgovara.
Prilikom povrata naručenog artikla kupac snosi trošak povrata. Ukoliko je učinjena pogreška od strane tvrtke Fripo-Saan d.o.o. ili se radi o greški na naručenom artiklu, troškove povrata snosi Fripo-Saan d.o.o.
U slučaju povrata/reklamacije, Kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod Prodavatelju. Prodavatelj je dužan u roku od 30 dana od dana primitka pisane reklamacije Kupcu popraviti ili zamijeniti proizvod ili vratiti Kupcu cjelokupan plaćeni iznos uvećan za zatezne kamate, računajući od primitka pisane obavijesti o raskidu ugovora.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, članku 72, svaki je potrošač u mogućnosti raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku 14 dana
Obrazac za raskid ugovora nalazi se na linku.
Jamstvo za materijalni nedostatak
Prema zakonu EU-a Prodavatelj je odgovoran za materijalni nedostatak proizvoda, odnosno na nesukladnost koja postane očita u roku od 2 godine od dana primitka robe
Materijalni nedostatak postoji:
1) ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet
2) ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata
3) ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane
4) kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti
5) ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.),
6) ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji
7) ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu. (ZOO, Članak 401.)
Vidljivi nedostaci
Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
Kad je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana, kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti prodavatelju odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
Ako je kupac otpremio stvar dalje bez pretovara, a prodavatelju je pri sklapanju ugovora bila poznata ili morala biti poznata mogućnost takve daljnje otpreme, pregled stvari može biti odgođen do njezina prispijeća u novo odredišno mjesto, i u tom slučaju kupac je dužan prodavatelja obavijestiti o nedostacima čim je po redovitom tijeku stvari mogao za njih doznati od svojih klijenata.
Kod potrošačkih ugovora potrošač kao kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak. (ZOO, Članak 403.)
Kad je zbog nekog nedostatka došlo do popravka stvari, isporuke druge stvari, zamjene dijelova i slično, navedeni rokovi počinju teći od predaje popravljene stvari, izvršene zamjene dijelova i slično. (ZOO, Članak 405.)
Skriveni nedostaci
Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci.
Kad je zbog nekog nedostatka došlo do popravka stvari, isporuke druge stvari, zamjene dijelova i slično, navedeni rokovi počinju teći od predaje popravljene stvari, izvršene zamjene dijelova i slično. (ZOO, Članak 405.)
Djelomični nedostaci
Kad samo dio predane stvari ima nedostatke ili kad je predan samo dio stvari, odnosno manja količina od ugovorene, kupac može raskinuti ugovor samo u pogledu dijela koji ima nedostatke, ili samo u pogledu dijela ili količine što nedostaju.
Kupac može raskinuti cijeli ugovor samo ako ugovorena količina ili predana stvar čini cjelinu, ili ako kupac inače ima opravdan interes da primi ugovorenu stvar ili količinu u cjelini. (ZOO, Članak 414.)
U iznimnim situacijama kada naručeni artikl nismo u mogućnosti isporučiti, zadržavamo pravo uz Vašu suglasnost isporučiti zamjenski artikl koji cijenom odgovara naručenom ili možemo stornirati Vašu narudžbu. U pojedinim slučajevima, pogotovo kod artikla na akciji, moguće je da neki od naručenih artikla nismo u mogućnosti isporučiti te da je naručeni artikl rasprodan o čemu ćemo Vas obavijestiti putem e-maila.
Svi djelatnici Fripo-Saan d.o.o. a i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
VIše o Zaštiti privatnosti i Pravilima Kolačića možete pronaći na linku
Napomena: Zadržavamo pravo pogrešaka u opisima ili fotografijama artikala.